ارجااااااااااااااااع رينكى الرجاء الكل يصوت وان شاء الله بترجع وحسب الله ونعم اولكيل فى اللى كان سببه كل 1ده - الصفحة 28

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من يريد ارجاع رينكى واخفاء الانانية والظلم؟

المصوتون
504. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع
  • أنا أريد وان شاء الله بترجع

400 79.37%
  • لا أريد

104 20.63%
صفحة 28 من 28 الأولىالأولى ... 18262728
النتائج 271 إلى 273 من 273

الموضوع: ارجااااااااااااااااع رينكى الرجاء الكل يصوت وان شاء الله بترجع وحسب الله ونعم اولكيل فى اللى كان سببه كل 1ده

بطل مستكشف
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0
    صراحة كل الى بعتمدوا على رينكى نوبات التدريب اسهل و خبرةافصل لكن هما يحبوا رينكى ما ادرى ليه
    + انتوا اصا ما تعرفوا ايه فايدةمهارتكم و لما توصلوا للفل 90 تقولو انه الادارة ظالمه اصحاب اللفلاات 90 طيب ماتروحوا تتدربوا
    لكن ازاى اصلا لو رحتوا بتخسروا خبرة اكتر ما بتكسبو تروح لفل 90 و ترجع 89 او 88 وتقولو ظم للفل 90 انتوااصلا مش عارفين تلعبوا شخصايتكم و تخصاصتكم اتتدربوامش صعبه فى اسوع او اتنين تكونوا لفل 70 وو رحوا ابداوالعرافه

للعلم انا لفل 42 و لسا هروح للفل50 بس مش هروح المزعه الاعشان مهمات الدروب وبس و بعدها حد لفل 60 هتتدرفىامفود وعدها هروح الماس وخصوصا انه خبرة جايه وان شاءالله اوصل 70+ فى الخبرة

0 Not allowed! Not allowed!

بطل مهاجم
    Thumbs Up/Down
    Received: 10/0
    Given: 7/1
    شوفو شباب انا مع ارجاع رنكي بس بالنسبه للي يشحنون مو لازم تشحن وايد انا شحنت 700 نقطه و باسبوع واحد انا لفل 107 والحمد لله بس طبعا انا مع ارجاع رنكي اولا لان هناك ناس ما يشحنون مو الكل يشحن يعني حرام خليهم يستمتعون باللعبه مثل الي يشحنون
    ثانيا انا اريد فتح شخصيه محطم للكوجي و احتاج رينكي فيارب يرجع يارب يرجع وطبعا بالتصويت انا صوت مع انه يرجع ياربب

هل تشعر بالملل هل تود الاستمتاع باروع قصه على الاطلاق تفضل قصه حقبه الالم للكاتب المبدع
    azlim2000

http://rappelz.gamepower7.com/forum/showthread.php?t=132852&page=1

بطل خارق الصورة الرمزية sniperso
    Thumbs Up/Down
    Received: 16/3
    Given: 5/0
    الوقت يلي تضيعه بحط موضوع روع آرفع لفل فيه~~

مى بيردو عليك مآ لك رآي~~

صفحة 28 من 28 الأولىالأولى ... 18262728