سيد الكواسر ^^
النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: سيد الكواسر ^^

بطل مقدام الصورة الرمزية nevan1
    Thumbs Up/Down
    Received: 116/20
    Given: 32/31

سيد الكواسر ^^

السلام عليكم

- انا سيد وحوش 149 وقربت لفل 150 ..

- بس أبي اعرف وش أفضل مجموعه لسيد كواسر...من ناحية الدروب

انت تشوف مجموعه المقومة والاحتراف ..الخ >
    المهمه ابي اعرف
    وش افضل مجموعه لسيد الكواسر

من ذكر كل شي يختص بالمجموعه

- وايضا السلاح لازم قبضة أدري. ^^
    بس وش أفضل له ..أعطوني اسم لسلاح

وشكرا

0 Not allowed! Not allowed!

بطل مقاتل
    Thumbs Up/Down
    Received: 36/5
    Given: 11/10
    السلام عليكم اخى .. انا اخر مرة لعبت كواسر من سنة تقريبا و اعتقد لم يتغير شى فيه حتى الان .. اذا كنت تقصد مجموعات دروب الدعم فابعد عنها تماما لانها ضعيفة جدا مقارنة بدروب الاحتراف الجديدة .. الكواسر بيحتاج دروب كلها سفك قدرت تحصل نادر ماشى اسطورى تمام و التطوير على قد ما تقدر ايضا و عندك 12 حجر عن تجربة كان الافضل 6 سفك و 3 قوة و 3 حيوية .. بالنسبة لدروب احتراف البرارى فهى معروفة باسم ( البنفسج المرصع ) قفارزات البنفسج.. و حذاء و درع كلهم نفس الشى ... الاسلحة ايضا تجيب اسلحة الاحتراف الجديدة الصراحة مش متذكر اسم الفاس لكن تقريبا فاس الرياح العاتية سفك طبعا و تطوير على قد ماتقدر و الاحجار مثل ما قلتلك ... امممم اه يمكن بتقصد مجموعة الحزام و القرط و الخاتم انا جربت اندورى و السراب .. عموما السراب بتعطى توازن تزيد كل خصائصك مع بعضها ده على اساس ان شخصيتك متوازنة اما اذا كان عندك نقص ف الهجوم مقابل زيادة نسبية فى الدفاع يبقى استخدم اندورى بترفع ضررك بشكل جيد .... امممم باقى اقلك الجيب : لو 4 جيوب حزامك يبقى 2 يتى +4 و 2 كنتاروس غير محسنين اما اذا كان 6 جيوب يبقى : 2 كنتاروس بدون تحسين و 2 يتى +4 و الجيبين الباقيين هاتظبط بيهم خصائص ضعيفة عندك كالسرعة يلزمها عظميين+4 او الدقة يلزمها ادهمين+2 و تقدر تحط واحد من كل نوع فقط حسب مكان تدريبك اذا كان جديد يبقى 2 ادهم و لو بركان 1 عظمى و 1 ادهم او ممكن 2 عظمى البركان وحوشه نوبة ... اتمنى اكون افدتك ... آسف ع الاطالة و مبروك مقدما التخصص يا بطل وااصل ^_^

0 Not allowed! Not allowed!
    التعديل الأخير تم بواسطة waleedelrawy2035 ; 09-03-2014 الساعة 09:12 AM