K0oDreD Vs ابو الدهب & مفنود - الصفحة 10
صفحة 10 من 10 الأولىالأولى ... 8910
النتائج 91 إلى 93 من 93

الموضوع: K0oDreD Vs ابو الدهب & مفنود

بطل مهاجم
    Thumbs Up/Down
    Received: 26/0
    Given: 0/0
    ي اخى مدري ليش فى ناس تنافق بين حساباتها ههههه تصير متعدده الاوجه مره تصير طيبه ومحترمه وطيبه غصب عن وجهها وترد برد محترم فى موضوع اعتزالك ومره تروح لى موضوع مفنود بحساب تانى وترفعه وتصيح وتنافق برد تاني ههههههههههههههههههههههه اعتقد اكيد عرف نفسه ههههه

حتى واحد لما يعتزل ما تترك شخص بحاله

فيلم هندي ماكله بحالك ي امعه من حقه يعتزل من االاشكال النكره المتواجده بلعبه زيك هههههههه
    على اقل ما تجسس بحسابه تاني وتسأل عن مقاومته ومعايراته بيش تعرفهن ككككككك
    وعلى اقل مسيرته فى لعبه تنتهي بشقه بدون درع لاحول ادري اني فجرتك تفجير ادري ابكي وانبح على راحتك

0 Not allowed! Not allowed!
    تكفى وقف هدا لعب ​زلايب هههxd

بطل مهاجم
    Thumbs Up/Down
    Received: 26/0
    ههههههههههههه اشوفك مازل منحرق وقاعد تتهايط فى موضوع مفنود

قلتلك انك فاقد ومحشش ما احد صدقني ههههه عاد رجل دخل لى موضوع بورش ورد عليك بنفسه مفكرني انى هو ي مريض ههه؟ ولا مفكرني متلك ابدل بين 4 حسابات
    ههههه عاد حتى كودريد اللى اعتزل لما دخلت موضوعه ما علقت زي عالم وناس مع انه فى الاخر لعبه هههه لكن اشكال يحبو الاهانه ولهدا وجب الجامك مني

واضح من شحات ومطفر كل مره تبكبك ودليل رد فى موضوع بورش من قبله وقال من اللى يبي متاهه ويشحت مشانها هدا غير موضوع مفنود ورفعك ليه و وقوفك مع كتيبه سبيرز رغم جلد قرد وانا ادري انك تعمل كدا فى موضوع مفنود من باب فتنه وانا عن نفسي كل ما اشوفك حاط رد او رافع موضوع لازم الجمك ههههههههههههههههههههههههه هههههههه

ووطبعا واضح من اللى يرفض فى ساحل اجل ليش ما طلعت ضد ابو سياف ساحل هل بسبب دعسك بمقطع لحالك انته وقايدك قرد ههههه واضح من خواف هون
    واما بنسبه لتحدي جرد لساحل واضح من اللى يتهرب من ساحل اجل لما قالى اعرض جنياتك اعطيك اسلحه وكدا ولما عرضهن نكر وتانيا ما اطلع من شخص يلعب بنفس دروب بين اصحابه ههههههههههههههههههههههههه هه عدا يكفيه دعس من اعمامه انتقام وبيست انا اللى شكلى بطبطب ههههههههههههههههههههه

يصيح ورع وينافق وادري انه حتي جرد يدخل بحسابك وانا ساحب عليه وعاملى فيه ليه فتره مادخل منتدي وانه معتزل هههههههههههههههههه

واضح كداب ومنافق من من كترت حسابات لين صار انفصام فى شخصيته كككككككككككككككككككك

واما بنسبه لى ميدو انا قلت ولى الان اقولها ما اتقبل ميدو لكن لو اي حد ينزل موضوع عليك او على قرد تبعك بجي معه ضدكم لاني ما اجامل واصاحب نكررات صراحه
    واما على سب شوف خويك جرد فى موضوع ميدو قبل ما يطلع من حلفكم كاتب فى موضوع ميدو انه صديق ولما مسكته فيه نكر ورد بتسليك وهياط ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

واضح من يسهر 24 س يرفع فى موضوع مفنود علشان يعطيه وجه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه

تف عليك وعلى جرد حقتك وعلي بفاته انا اشحت بف مفكرني متلك تشحت منه انا قبلي اعتزالى لعبه عندي شخصيات بف كامل ولمسات ي امعه قبل حتى ما يحطو تاجر بفات ي نكره ككككككككككككككككككككككككك كك

واب لموضوع كودريد

ايه كشفتك وقفطك ومحروق مني وجبتها بدلائل مو متلك اللى عاملى فيها محقق كونان وتقول مافى متلو ومره اتش دي ومره قط اسود ما تركت احد فى لعبه ما قلت عنه انا ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههه واخر مره لاعب من ارغوت فى عداله مدري اسمه وش هههههههههههههه
    بدون ما تلمح قفطتك اصلا عاملى فيها انا قلتله هههه لو انك صحيح لمحت كان قلت على كل حساب تدخله عرفت عن اسمك مش خجلت وتهربت بلهياط كاعادتك ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه

التعديل الأخير تم بواسطة Dinaaaaa ; 08-11-2018 الساعة 11:22 AM
    تكفى وقف هدا لعب ​زلايب هههxd

بطل مستكشف
    Thumbs Up/Down
    Received: 5/0
    مقطع الموسم مافيه كلام

صفحة 10 من 10 الأولىالأولى ... 8910