النمط الحربي v.s النمط السحري بصفة عامة و السفاح v.s الظلامبي بصفة خاصة - الصفحة 17
صفحة 17 من 17 الأولىالأولى ... 7151617
النتائج 161 إلى 165 من 165

الموضوع: النمط الحربي v.s النمط السحري بصفة عامة و السفاح v.s الظلامبي بصفة خاصة

بطل مغوار الصورة الرمزية Creat1
    Thumbs Up/Down
    Received: 3/0
    Given: 0/0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة g1n1e1x مشاهدة المشاركة
    يآلغآلي..

قبل كسر الرأس . في مهآرة للساحر الظلامي أسمها

(محطم الصعقة)!

توقف أستخدآم المهآرة!

يعني حتى يمكن مآتقدر تسوي كسر الرأس

بعدين اغشائات +صعقان نارية ومتوهجة والخ....الخ...
    طيب السفاح يكون مختفي و ما يطلع الا بإغشاء و يجردك بالاغشاءات ,
    انا بغشيك و بعدها بعطيك كسر الرأس , تقدر تستخدم المهارة ؟؟

0 Not allowed! Not allowed!

بطل مستكشف الصورة الرمزية salem1992
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    لا اريد من شخص ذكي يرد ويقول كل السفاحين لا يستخدمو اختفاء واتفرج على الفيديوهات انا ارد واقول له اللي ما يستخدمو الاختفاء بالسيرفر الانجليزي ولا تقول لي ان هناك سفاح بالسيرفر العربي يبارز بدون اختفاء خير دليل ان كل السفاحين يستخدمون الختفاء في المبارزات جسر ابيدوس الغربي روح انت هناك واتفرج على مبارزات كل السفاحين يستخدمون اختفااااااااااااااااء

ياخى الله يهديك اتخفى عند السفاح مثل اللولب عند الظلامى واللى يقول للسفاح لا تختفى يصير اكبر نوب باللعبة

\

همآمى
    عمدة الصعيد
    السيرفر،، التنين القتالى[/SIZE]
    الكتيبة ديث لاين

Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salem1992 مشاهدة المشاركة
    لا اريد من شخص ذكي يرد ويقول كل السفاحين لا يستخدمو اختفاء واتفرج على الفيديوهات انا ارد واقول له اللي ما يستخدمو الاختفاء بالسيرفر الانجليزي ولا تقول لي ان هناك سفاح بالسيرفر العربي يبارز بدون اختفاء خير دليل ان كل السفاحين يستخدمون الختفاء في المبارزات جسر ابيدوس الغربي روح انت هناك واتفرج على مبارزات كل السفاحين يستخدمون اختفااااااااااااااااء

ياخى الله يهديك اتخفى عند السفاح مثل اللولب عند الظلامى واللى يقول للسفاح لا تختفى يصير اكبر نوب باللعبة
    سؤال
    هل كل السفاحين اللي في اللعبة يتبارزون في جسر ابيدوس ؟ و كم سيرفر في امل الشعوب العربية ؟؟
    انا لو بتبارز مع حربي مراح اختفي الا عشان مهارة لكن لو بتبارز مع ظلامي بيسوي سرعة خارقة نيازك و لولب من الغباء اني ما اختفي

التعديل الأخير تم بواسطة Creat1 ; 07-06-2011 الساعة 06:37 AM

Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salem1992 مشاهدة المشاركة

.........

التعديل الأخير تم بواسطة Creat1 ; 07-06-2011 الساعة 06:39 AM

بطل مهاجم الصورة الرمزية dod2009
    Thumbs Up/Down
    Received: 1/0
    Given: 1/0
    انا ماقريت الردود بس بجد قريت الموضوع و بقول شىء واحد استغفر اللة العظيم

اولا انتا بتقول السفاح لا يساوي شىء بدون بفات النمط السحري

بقولك اصماللة علي الظلامي برضوا لا يساوي شىء بدون بفات المغوار و الطبيب

ثالثا عند احتراف تخصص الظلامي و السفاح وجد الاتي علي المنتديات العربية و الاجنبية

1- السفاح يقدر يهزم اى تخصص انا سفاح 107 ولا قناص و لا محطم ولا اى تخصص ان كان يقدر يلمسني اى مبارزة بخرج منها دمي فل

2- اى تخصص محترف يقدر يصد السرعة الخارقة + النيزك من قبل ما النيازك تبدأ اساسا تقدر تصدها

3- مشكلة دفاع الظلامي لم تحل انا درعي 10+9 دفاع اسطوري و لفلي 101 و دفاعي مازال زفت معا ان احجاري اسطورية و حيوية و ذكاء

4- بعترف و بقولها السفاحين المحترفين اللي فى السيرفر العربي يتعدوا علي الايدين

يعني اكترهم نوبات

5- السفاح مش ملل لو تعرف تخلية علي مزاجك

معروف ان السفاح ممكن تستخدموا كسيد التدريب كلاتي : عظميين فى الحزام و ادوات صلابة خفة و كمان احجار قوة و رشاقة

او كسيد المبارزات كلاتي : غيلان بالحزام و ادوات فتك و احجار قوة و حيوة او قوة و فتك

يعني تخصص فريد من نوعة

كمان ان طريقة ادوات الفتك خرافة فى التدريب برضوا

6- الظلامي تخصص ممل جدا مهاراتة تسحب ام بي كتير فى التدريب مما يجعلك تتضر الي استخدام الصعقات فقط لاغير

اما فى المبارزات فوقت تفعيل المهارة برضوا بيخذ وقت طويل اوي

يعني فى اغشاء 3 ثواني و الاغشاء اللي بعدوا وقت تفعيلوا اساسا ثانيتين مما يجعلك تقد تضرب لمدة ثانية حاجة تقرف

7- سفاح السرعة اكبر مسبب ضرر فى اللعبة ياحج من كتر سرعتة و الحرجات بتاعتة محدش بيقدر يشوف ضرباتوا و اكتب علي اليوتيوب sin atk speed test و شوف بنفسك

8- السفاح مطلوب اكتر بالفرق لان الناس عرفت قيمتة

9- الظلامي مهاراتة مش ممتعة لان الناس مابتستخدمهاش كتير بسبب الام بي العالي و وقت التفعيل الكبير

10- الظلامي يحتاج النمط الحربي ليتلقي الضربات عنوا

11- فعلا الجلد السحري بتاع الظلامي انا بحبوا جدا دية فعلا اعظم مهارة لدي الظلامي

12- يمكن الان صد اللولب و دية معروفة

13-كل شوية تقول السفاح اختفاء ضرب مش عارف اة اة اة الخ الخ الخ ....... معلش اخي نسيت اقولك انا دارس علم نفس و منطق الحالة اللي عندك دية تسمي حقد طبقي مش اكتر انتا مقهور لان السفاحين بيختفوا و بيقطعوكوا

14- لو بتعترض علي الاختفاء انا بعترض علي الللولب و النيازك و السرعة الخارقة اشمعنا بقا

15- انت بتقول انك جربت الظلامي لفل 90 والسفاح لفل 90 والظلامي افضل معلش اخي انتا لفل 90+ مش لفل الاحتراف اقل شىء بيكون لفل 100

ثانيا انتا محترفتش التخصصين اساسا

16- انا جربت التخصصين ظلامي لفل 102 و سفاح لفل 107 و السفاح مدمر بكل معانا الكلمة ايضا الظلامي حلو اوي بس لغلب النوبات فقط لان اى تخصص محترف يقدر يصد الظلامي في ثواني

17 - بس بقا الخصائص

ظلامي بعصا اسطورية 10+6 و درع 10+9 اسطوري وجد ان : دفاع 880 و هجوم 2450

سفاح باسلحة 10+4 و 10+5 اسطورية و درع 10+6 اسطوري وجد ان : دفاع 1650 و هجوم 2500

18- اكمل و لا تعبت ؟

19- اهدي و قول هديت ههههههههههههههههه

20- لما تحترف التخصصين تعال اتكلم

تقبل مروري اخوك : جيم اوفر

الاسم : XxXGameOverXxX

السيرفر : الاوربد

i Am BacK

صفحة 17 من 17 الأولىالأولى ... 7151617