شباب رجاء الدخول؟؟
النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: شباب رجاء الدخول؟؟

بطل مهاجم الصورة الرمزية ManoS
    Thumbs Up/Down
    Received: 3/1
    Given: 3/0

Unhappy شباب رجاء الدخول؟؟

والله شباب فكرت والحمدلله لقيت طريقة ارجع بيها تمام ارجو حذف الموضوع^^

0 Not allowed! Not allowed!
    التعديل الأخير تم بواسطة ManoS ; 07-11-2011 الساعة 03:02 PM
    إذا غامرت في شرف مروم.......فلا تقنع بما دون النجوم

(الأنمى المفضل : ناروتو )

سبحان الله عدد خلقه ورضاء نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته .

بطل مقاتل الصورة الرمزية Stevo
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ManoS مشاهدة المشاركة
    شباب هذا الموضوع حاطه للنقاش يمكن حد يقدر يريحنى من الحيررررررة اللى انا فيها وانا واثق بأراء شباب أمل الشعوب:

صار 2 اسبوع على مخفيتى وخلصت والحين فى ايدي اشتري مخفية تانية بس بضيع كل المصاري ولازم ابيع اشياء ثانية لو كان التمن انى اشتري مخفية و صارلى فترة ما ادرب~~انا بالمخفية كنت ادرب فردي بأنماركا فى اليوم اجيب 30% كمان بسهولة بس ساعات تدريب بس لما خلصت حسيت بالطفشششش والاسعار زي ما انتو شايفين وكتييييير يحاولو يخلونى اعتزل اللعبة واخش سيرفر خاص ~~لو تعرفو عنو اسطورة البريق اللى بينزل عن قريب وفى نفس الوقت مش اقدر اسيب اعز اصدقاء قابلتهم وفى نفس الوقت لما بخش اللعبة بقضيها مشى فى المدن وخلاص ابى ادرب بس ادرب فى قرقيس عند اللهب فى فريق 8 خبرة بطيئة جدا ولا اخش الاغاش عشان انقص خبرة لما كام وحش يتلم عليا وانا بدون مخفية صارلى ايام ادور على حل فى عقلى وتعبت والتجارة مش سهلة او يمكن انا ما حاولت اتاجر قبل كده .....خوف ما اظنش ..... مش بعرف يمكن بس انا بفهم فيها ......... هي الحالة النفسية ومش لاقى حد يتكلم معايا ويناقشنى لنلاقى حل حتى اعز اصحابى صرنا ما نقدرنتكلم جملتين حتى الاقيه برب وانا اقوم مقهوور .........

شباب بدى اعرفكم شئ هذه الكلمات طالعة من نفس مقهورة فيريت محدش يمزح فيها او يستهزء بيه ولو حد عندو حل يقولى

وللعلم انا ما اقدر اشحن لانى ساكن فى مكان لا تتوفر بيه مراكز للشحن وانا اعرف ناس صارو لفلات عالية ومرافقين كفو بدون شحن كنت ابى اصير زيهم .... اش ردودكم ...... اتمنى تساعدونى
    ما انصحك تروح لاسطورة البطريق
    لانه اولا هذا سيرفر خاص مثل ما تسويه بالبيت اذا يقولك العكس كذاب
    ويقولك شركة تنافس قيم باور 7 ... فخل يروح ينام عند ماما احسن لانه عاملي منتدى باسطورة البطريق و هو منتدى مجاني معمول من احلى منتدى
    لو تلاحظ بالمكتوب انه ما تقدر تدخل هلاك و دهليز فهذا يعني 100 بالمئة اصدار قديم خاص
    وهو نسخة اصدار epic 6 part 2 الي اي واحد يقدر يعمله بالبيت
    يعني مافي مدمر و مافي مرافق محسن و مافي جيوب مفتوحة 4 و 6 و الى اخ......

Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Stevo مشاهدة المشاركة
    ما انصحك تروح لاسطورة البطريق
    لانه اولا هذا سيرفر خاص مثل ما تسويه بالبيت اذا يقولك العكس كذاب
    ويقولك شركة تنافس قيم باور 7 ... فخل يروح ينام عند ماما احسن لانه عاملي منتدى باسطورة البطريق و هو منتدى مجاني معمول من احلى منتدى
    لو تلاحظ بالمكتوب انه ما تقدر تدخل هلاك و دهليز فهذا يعني 100 بالمئة اصدار قديم خاص
    وهو نسخة اصدار epic 6 part 2 الي اي واحد يقدر يعمله بالبيت
    يعني مافي مدمر و مافي مرافق محسن و مافي جيوب مفتوحة 4 و 6 و الى اخ......
    تمام مشكور لردك

بطل مقدام الصورة الرمزية KEEMOOKING
    Thumbs Up/Down
    Received: 38/5
    Given: 32/31
    لك حلل واحد وحل ممتاز اقل شي لازم يكون معك 5 مليون الطريقه تروح لتاجر الترياقات فيه حجاره عجيبه قيمتها الظاهر 85 الف او 100 الف ما اتذكر المهم تدمج 4 بطايق مهاره وتحصل ترياق سحري ومثل كذا تبيعهم با المزاد الين تقدر تشتري لك كم مثتب مرافق لو انت لفل 100 يكون كويس ولو ما انت لفل 100 لو تعرف صديق تثق فيه جمع مبلغ واشتر لك مرافق محسن بهاذي الطريقه او صقر الي تقدر عليه وخليه فتره يتلفل الى 100 لازم مثبتات مرافق وما فيه شي صعب اظرب الوحش و لو راح نص دمك روح ابعد اسعف نفسك وارجع التدريب يبيله ذكاء حتا انا طفشت بس طريقه الاحجار تجيب فلوس

le sourire est l'arc-en-ciel des larmes
    http://4.bp.blogspot.com/-GGPOMAfM3hg/Tsp-LKaHIZI/AAAAAAAAGFY/6Wf_Ljo2_JU/s1600/_-The-Elder-Scrolls-V-Skyrim-PS3-_.jpg

Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KEEMOOKING مشاهدة المشاركة
    لك حلل واحد وحل ممتاز اقل شي لازم يكون معك 5 مليون الطريقه تروح لتاجر الترياقات فيه حجاره عجيبه قيمتها الظاهر 85 الف او 100 الف ما اتذكر المهم تدمج 4 بطايق مهاره وتحصل ترياق سحري ومثل كذا تبيعهم با المزاد الين تقدر تشتري لك كم مثتب مرافق لو انت لفل 100 يكون كويس ولو ما انت لفل 100 لو تعرف صديق تثق فيه جمع مبلغ واشتر لك مرافق محسن بهاذي الطريقه او صقر الي تقدر عليه وخليه فتره يتلفل الى 100 لازم مثبتات مرافق وما فيه شي صعب اظرب الوحش و لو راح نص دمك روح ابعد اسعف نفسك وارجع التدريب يبيله ذكاء حتا انا طفشت بس طريقه الاحجار تجيب فلوس

اخى ابى توضح اكثر انا عندى صقر لفل 93+10 لفلى 103 ومعايا ال5 مليون بس ابى توضح الطريقة اكثر