كلاود نوفا شباب كلكم هم 3 نقاط و شكرا
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 15

الموضوع: كلاود نوفا شباب كلكم هم 3 نقاط و شكرا

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

Smile كلاود نوفا شباب كلكم هم 3 نقاط و شكرا

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

بسم الله انا حاول مش اطول عليكم لانهم اصلا 3 نقاط و شكرا زي العنوان طبعا كلهم عن الاصدار و الضرر المبهر ~~ للشخصيات لوول
    1- اللي بيقول ان الضرر كدا كفو و بيظهر فيه احتراف الالاعب ده اكيد كلام واحد بيلعب و هو نايم و لما بيصحىى ببلاقي نفسو فاز بالحظ نفسي افهم فين المنطق في اعتبار انها احتراف انا لفل 90 تمام؟ لما ببارز بقعد تقريبا 6 د منهم منهم دقيقة واحدة بس نضرب مهاراتنا على بعض و الباقي 5 د يعني نضرب ضرب عادي لانو مفيش ام بي اصلا و الضرر زفت و انا من الكتابي المخصصة للهلاك يعني البي اتاك 2500 و الدم 13 الف و نص يعني فين الاحتراف ف كدا؟

2- اللي بيقول انو لازم نقلل الضرر عشان الاسياد عندهم مهارات ضرر فتاكة ده اكيد بقى بيهزر او بيستهبل يعني عايز تفهمني انوكل اللعبة لفل 148 و فوق ازاي يعني اقعد من لف 1 لحد 147 من غير مبارزات يبقى اتدرب ليه اصلا دي تبقى حاجة محبطة و ضياع للوقت على كلام فارغ يا عمي و الله مدجج يعني فزلاذي متخصص احترافي ما عرف يقتلني اصلا بالقنبلة يعني حتى +148 مبارزات نوب و يقولك لا ده مش مكمل مهارات الاسياد و لما يكملهم بيزداد الضرر و تبقى تمام بقولو بردة لا الاسياد مش لوحدهم ف اللعبة يا هوووو يعني خلو مع التخصص الاحترافي ده تبتدي تنزل الضرر عشان يتماشى مع المهارات ~~

3- و كل ما حد يتكلم يجيب سيرة الظلامي و انو كابوس و لولب و كلام فاضي يا عمي عادي اصلا اللولب نووب بينقطع بكل سهولة انا فارس ما في لولب قتلني و لول على النيازك او مثلا اصحاب الاغشاء الاول يا عم ينزلو الضرر بشكل مناسب يعني مثلا 25% او حتى 30% مش +70 % مرة واحدة انا نفسي بس الجي ام يشوف جسر ابيدوس كيف صار كلو احباط و الناس كلها بتكره نفسها و الله العظيم انا بقيت اجلس ف المبارزة و اروح اشرب و ارجع و اكمل مبارزة بالله ده احتراف ده

الخاتمة ~~
    من الاخر عايزين الادارة تتكلم و تقول مثلا انو الاصدار ده تدريب وبعدو بيرجع الضرر او ان الشركة الام بتعدتل الضرر او بتخليه زي زمان و بعد الاحترافي بتخليه ينزل بنسب معقولة عشان تقريبا كدا لو دخلت المزاد هتلاقي كل الناس بتبيع حجتها و تعتزل و منهم كتيبة كاملة انا بحس انو اللعبة فقدت ميزتها الاساسية و اللي هيا المتعة ف المبارزات و الله يا خي لما تتبارز و تفوز تحس ب رغبة في انك تتدرب و تشتري و تشحن عشان تصير اقوا بجد شوفو حل او حتى ردو علينا و قولو مثلا ما في امل عشان ناخدها من قاصرها و نعتزل و نفكنا من الاحباط ده و نبطل كل دقيقة نكتب موضوع عن الضرر و انو و انو انو

يلا باي بقى كفاية عليكو كدا
    مع تحيات

KinGIIIMedoOo

عاشق السجود لله

0 Not allowed! Not allowed!
    عشقت السجود لله تعالى

بطل مستكشف
    Thumbs Up/Down
    Given: 2/0
    [COLOR="red"] يا عم موجع راسي و راس الجي ام الضرر الضرر الضرر

لمعلوماتك كل 1 كتب هذا الموضوع هو نمط (حربي فولاذي) لائن كل موضوع اشوف قنبله طاقه يا عم طير و ريحني يعني كذا الاحتراف تضرب شخصيه لفل 90+ ب قنبه الطاقه تسدحه ب ضربه 1 هذا مو مبارزه عادله قال شو انا لفل 150 و انت لفل 90+ لفل 90 نوب و انتا كفو تبي الصرحه لو ما كتبت الموضوع يكون احسن لك/COLOR]

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saed1993 مشاهدة المشاركة

لمعلوماتك كل 1 كتب هذا الموضوع هو نمط (حربي فولاذي) لائن كل موضوع اشوف قنبله طاقه يا عم طير و ريحني يعني كذا الاحتراف تضرب شخصيه لفل 90+ ب قنبه الطاقه تسدحه ب ضربه 1 هذا مو مبارزه عادله قال شو انا لفل 150 و انت لفل 90+ لفل 90 نوب و انتا كفو تبي الصرحه لو ما كتبت الموضوع يكون احسن لك/COLOR]

تبي الصراحة يا لاريتك انت ما كتبت كلمة و لا وجعت راسك انا فارس اصلا و بعدين كمان من قال تسحدو ب ضربة ضربة مين روح بس ~~ طييير
    و بصراحة بقيت الكلام مش فاهم منك كلمة

عشقت السجود لله تعالى

بطل مقاتل الصورة الرمزية FOXMAN
    Thumbs Up/Down
    Received: 1/8
    Given: 1/0

Thumbs up

انت يابو اول رد .. فهمنا انك ماتبي تموت من اول ضربه .. بس هذا مو معناه انك ماتموت الا بعد نص ساعه .. الحمد لله على العقل بس .. بعدين اذا تموت من اول ضربه .. اسمحلي اقول هذا اعتراف بانك نوب .. لو انك أزفت دفاع باللعبه ماتموت باول ضربه يارجال .. بس لو انك فاهم شي باللعبه .. وواضح انك مانت فاهم شي ..

وكفو صاحب الموضوع .. كلام سليم يابطل .. وان شاء الله الجميع مايوقف عن ابداء رأيه .. عشان الادارة ماتتهاون في هالموضوع .. وتسعى معنا للوصول لتعديل من الكوريين اللي على كلامهم يطولون في الرد ..

فإن شاء الله كلنا متفائلين خير في الادارة .. ولاننا متأكدين انهم مستحيل يضيعوا اللعبه واللاعبين على امر مقدور عليه باذن الله ..

تحية لصاحب الموضوع البطل وللادارة ^^ ومنتظرين قريبا احلى خبر مع احلى اصدار ان شاء الله ^^ ..

☆┌─┐. ─┐☆
     │▒│ /▒/
     │▒│/▒/
     │▒ /▒/─┬─┐◯
     │▒│▒|▒│▒│
    ┌┴─┴─┐-┘─┘
    │▒┌──┘▒▒▒│◯
    └┐▒▒▒▒▒▒┌┘
    ◯└┐▒▒▒▒┌

بطل مقاتل الصورة الرمزية aladdinoloveindark
    Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saed1993 مشاهدة المشاركة

كلامك زيييييييييييييييييييييييي يييين 111111+

الاسم = ALADDINO
    التخصص = ظلامي
    الكتيبة = VALIANT
    لا اثق باحد
    الباقي مو مهم p:

•|[التانكرز و سر مهارة التحريض ]|•
    http://rappelz.gamepower7.com/forum/...d.php?t=203827

don't do drogues

بطل مقاتل
    Thumbs Up/Down
    Received: 2/2
    وربي اصرف انا دوربي كلها 20+ وطفشت اني اقتل الناس بي ضربه والاصدار ده احلى اصدار شفته تحس انك كفو صح تخطط في المبارزه مو ضربه وتخلص ~~"

بطل مهاجم الصورة الرمزية hanodial3sol
    Thumbs Up/Down
    Received: 57/5
    Given: 71/13
    صح لسانك ^^

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FOXMAN مشاهدة المشاركة
    انت يابو اول رد .. فهمنا انك ماتبي تموت من اول ضربه .. بس هذا مو معناه انك ماتموت الا بعد نص ساعه .. الحمد لله على العقل بس .. بعدين اذا تموت من اول ضربه .. اسمحلي اقول هذا اعتراف بانك نوب .. لو انك أزفت دفاع باللعبه ماتموت باول ضربه يارجال .. بس لو انك فاهم شي باللعبه .. وواضح انك مانت فاهم شي ..

وكفو صاحب الموضوع .. كلام سليم يابطل .. وان شاء الله الجميع مايوقف عن ابداء رأيه .. عشان الادارة ماتتهاون في هالموضوع .. وتسعى معنا للوصول لتعديل من الكوريين اللي على كلامهم يطولون في الرد ..

فإن شاء الله كلنا متفائلين خير في الادارة .. ولاننا متأكدين انهم مستحيل يضيعوا اللعبه واللاعبين على امر مقدور عليه باذن الله ..

تحية لصاحب الموضوع البطل وللادارة ^^ ومنتظرين قريبا احلى خبر مع احلى اصدار ان شاء الله ^^ ..

و الله انك كفو و ردك احسن من كتابة موضوعي يا خي انا ما عندي اي مشكلة انو الضرر يقل لا و ربي عادي بس مش للدرجة دي انا اتوقع في مبالغة يعني صاير اضرب 70 و 80 مع فزلاذي من كتيبتنا دمو 14 الف و انا مثلو بالظبط يعني بالله متى بتخلص؟

عشقت السجود لله تعالى

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    هههههههه وربي ضحكتوني بهالردود ولي خجلني هو رد النمط السحري عيب يأخي انك تخاف من قنبلة انا مغوار من يوم بلشت العب لي للحين 6 اشهر و قريب 7 اشهر و انا مغوار قبل يومين كنت اول إمبراطور بيتخصص نمط لأسياد، و عمري خفت ابارز فلاذي او نمط ضرر رغم انو ضررهم رهيب عادي كل وله مهاراتو وستراتجياتو ليفوز لو انتم نمط سحري غير محترف شخصيتو او مو مزبط دروبو هذا امر يعوذ لكم لكن عن جد الضرر بين الشخصيات صار ممل لفلي 153 وبارزت سفاح بدروب +14 مثل لفلي لو اردنا نخلص مبارزة راح نضل سنة بيضربني 84 هذا ضرر؟ مهاراتي كلها ضربتها العضلي منها و السحري ودمو لسا اكثر من نص بينما كان المغوار بس ضربو السحري وتلاقي النمط الحربي بلأرض ^^، يعني من حق لإخوة يحتجو بموضوعهم للأنو راحت المتعة الحين صرت اعرف انو حتى لو ضربني كل مهاراتو ماراح اموت هههههه يعني ليش اوجع راسي اخليه يضرب ويضرب و ختمه وعبي دم و نظل هيك سنة، كلام صاحب الموضوع منطقي و لو السحرة مو قادرين يبارزو نمط حربي لا تتخصصو سحر ارحم لكم. وموفقين تحياتي اخوكم المغوار لأبيض لفل 153 تخصص لإمبراطور.

التعديل الأخير تم بواسطة Sirgogoo ; 11-03-2011 الساعة 02:48 PM

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sirgogoo مشاهدة المشاركة
    هههههههه وربي ضحكتوني بهالردود ولي خجلني هو رد النمط السحري عيب يأخي انك تخاف من قنبلة انا مغوار من يوم بلشت العب لي للحين 6 اشهر و قريب 7 اشهر و انا مغوار قبل يومين كنت اول إمبراطور بيتخصص نمط لأسياد، و عمري خفت ابارز فلاذي او نمط ضرر رغم انو ضررهم رهيب عادي كل وله مهاراتو وستراتجياتو ليفوز لو انتم نمط سحري غير محترف شخصيتو او مو مزبط دروبو هذا امر يعوذ لكم لكن عن جد الضرر بين الشخصيات صار ممل لفلي 153 وبارزت سفاح بدروب +14 مثل لفلي لو اردنا نخلص مبارزة راح نضل سنة بيضربني 84 هذا ضرر؟ مهاراتي كلها ضربتها العضلي منها و السحري ودمو لسا اكثر من نص بينما كان المغوار بس ضربو السحري وتلاقي النمط الحربي بلأرض ^^، يعني من حق لإخوة يحتجو بموضوعهم للأنو راحت المتعة الحين صرت اعرف انو حتى لو ضربني كل مهاراتو ماراح اموت هههههه يعني ليش اوجع راسي اخليه يضرب ويضرب و ختمه وعبي دم و نظل هيك سنة، كلام صاحب الموضوع منطقي و لو السحرة مو قادرين يبارزو نمط حربي لا تتخصصو سحر ارحم لكم. وموفقين تحياتي اخوكم المغوار لأبيض لفل 153 تخصص لإمبراطور.

الحمدلله ان في واحد متخصص محترف تكلم كلامك صحيح مية ف المية اهو متخصص اسياد و بيجيب 60 و 84 ف سفاح يعني اضعف دم لول و الله كويس و اشكرك على كلامك و يا ريت ما حد يطلع يقول لالا هذا الامبراطور نوب مفروص معاه مهارات و بعيدن مش مكمل مهارتو ساعتها انا هرد عليه و اقول له ينزل الضرر على +155 و يروحونا بلاش كلام فاضي

عشقت السجود لله تعالى

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة