أمل الشعوب....الى اين؟؟؟ ارجوا من الاداريين الدخول - الصفحة 3

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل تري ان اللعبة اصبحت سيئة و مملة و غير متساوية؟

المصوتون
33. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع
  • نعم ارى ذلك

16 48.48%
  • لا اري ذلك

15 45.45%
  • لا اعرف

0 0%
  • لا اهتم

2 6.06%
صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123
النتائج 21 إلى 29 من 29

الموضوع: أمل الشعوب....الى اين؟؟؟ ارجوا من الاداريين الدخول

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0
    يااخي تقول علي جارح و جالس تبلبل عليه جارح تخصص احترافي لي كل من يعرف له تقول انو سيد التخصات الحين ليه لما كان ضلال و غسق و مادري شنو في تخصصات لي سبقت سيد التخصاصات ليه ماطلعت وسويت شكوة و كدة اقول برب .... اه بخصوص الساحل و احنا واش خطا اذا تغليبنا علي ذكاء النضام ؟ هل هذا ما يجعلني مجرم ؟ حتي ينغلق حسابي ؟

0 Not allowed! Not allowed!

بطل مستكشف
    Thumbs Up/Down
    Received: 1/1
    Given: 10/3
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة XxMo7mEdxX مشاهدة المشاركة
    Divel0warier

1+

ههههههههههههههههههههههههه ه

Divel0warier وربنا انا هموت من الضحك ههههه

الجارح ممكن تقول عليه اقوي اختصاص بالتدريب اه فقط .....

اما النمط مات مرة خلاص ما يقدر يستخدم جنيات زي باقي الاختصصات خلاص اجباري يرجع

و الميدان مرة واحدة مات يفضل ميت طول ال10 دقائق خلاص مات انتهي ما يقدر يرجع .. يرجع هيعمل ايه ..؟

هيقول للخصم استني اطلع المرافق صح ..؟

و بالتدريب كمان ضعيف لو مات مرافق منه خلاص ما يقدر يستخدم جنيات راحت بوفات المرافق لازم يرجع يجدد

و القهر لما المرافق يموت و انا مضاعف "احترافي" و مثبت و غارس ...

اما اي اختصاص اخر غير براري عادي يستخدم جنيات و يكمل تدريب و بدون نهاية ...

و كمان مافيش اي مكان للبف خالص ازاي هيدرب ..؟

مثلا مثلا سيد الحكماء لو مش لاقي بف يعمل ايه يستخدم طاقة أمانيس و خد بف و راح تدريب سهله

يا اخي انت مش عارف اساسا ايه اختصاص الجارح

انت بس علشان جارح كفو قتلك خلاص كل الجوارح كفو صح هه

طيب مثلا انا جارح اليوم بدخل الميدان ظلم + قهر .. اموت مرة الكل مستني ارجع يقتلني

و لو رجعت و بطلع المرافق الاول يقتلوه و انتهي .. بخرج الميدان مش للبراري ...

بالنمط مثلا رحت جبل الماس و اانا منمط و احد قتلني و لسه نمط شغال .. استخدم جنيات اول ما هقوم يضربني اموت .... و خلص

اما المدجج مثلا مات يرجع عادي مش محتاج مرافق يساعدو ...

يا اخي عدل موضوك و قول الجارح مظلوم ليه

الجارح خارق يا حبيبى فى التدريب ببفات عادية يستطيع التدريب فردى فى كيوبيكالا بدون اهتمام لأى شيىء انا جربت اختصاص الجارح و اعرف عنه كل شيىء +ما فائدة النمط او متعة النمط اساسا اقول من جديد عندى شخصية جارح 153 كل اللى بيحتاجة هو دفاع قوى بس و لا يقلق حيال اى شيىء اخر و التسليح لو +14 من قنابل المرافقيين يمكنة التخلص من اى مكعب من مكعبات كيوبيكالا + بفاتة الخارقة المرافق اللاهب بالذات و علاجة للمرافق كيف كل هذا يا حبيبى انا امير نبال لفل 161 مسلح+18 هزمت كثيرا فى الميدان و المبارزات على ايدي ذلك الاختصاص اين العدل هنا و هناك من لا يحب التنميط و لا افهم اين المتعة فى ذلك الهبل

0000The Black Hell0000

بطل مستكشف
    Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة megaT مشاهدة المشاركة

انا بلعب من تاريخ انشاء الحساب ومش شايف انه في ظلم او اي حاجة بل العكس الادارة اصبحت تدعم اللاعبين الجدد وتساعدهم على التلفيل
    ايه المتعة في انك تقعد سنة حتى تتخصص؟ سنة دي الوقت المطلوب عشان تتخصص من غير اي مساعدة كما يطلب صاحب الموضوع يعني من غير مثبتات الادارة سعر المثبت زمان كان يتجاوز ال50م انا لاعب جديد كيف اشتري مثبتات الفل سريع؟ ولو ما ساعدني اسياد كيف اجيب مرافق قوي يساعدني بالتلفيل؟ ومثل ما قال الاخ انا زمان حتى وصلت لفل 70 كان مرافقي اوربد بس صاحبي لفل 100 الزمن داك اعطاني ذئب وقت كان سعر الذئب المروض 60م وعلى الاقال وحدته كان فيها تفادي تساعد بالتدريب.
    وقت تصل لفل 110 البركان يصبح الا تكون مكمل جيب + درعك +10 اسطوري او اكتر + مرافق اسعافي وعندك ضربة جماعية عشان الوحوش ما تقتله وقت يسعفك الموضوع كان شبه مستحيل واعرف ناس كتير اعتزلو وما رجعو الا بعد ظهرو المنزلين اللي يدربون بفلوس في القدماء المخفي وقرقيس واحترفو حتى عرفو طعم اللعبة الحقيقي.
    المتعة في اللعبة دي معظمها بعد الاحتراف واللي يقول غير كده لسه مبتدئ. ممكن تستمع قليلا وقت تروحو 8 اشخاص لقتل ماجما مرة او مرتين وطبعا حتقتلوه بعد تموتو 10 مرات وما تقتلوه الا ببوف جي ام ومش حيعوض الخبرة والزمن الراح
    اما قولك انه اللي يتدربو ساحل حيبيعو حساباتهم هذه حقيقة لا يمكن انكارها بس مش كلهم ببيعو الحساب + اللي يبيعو الحساب مفروض يتم تتبعهم من قبل الادارة و الاغلاق النهائي حسب القانون وهنا لازم يظهر دور ال ga يصورو الشات حق الاعلان ويرفعوه للجي ام يتتبعو العملية ويغلقو الحسابات المخالفة.
    مش عشان حساب او حسابين بتلفلو ويتباعو تقوم تغلق باب التلفيل على اشخاص اخرين وندعو ربنا بأن لا يؤاخذنا بما فعل السفهاء مننا.
    وبالنسبة للي يقولو ان الساحل ثغرة -_- ؟ باين عليك مش عارف تعريف الثغرة

الثغرة يا حبيبي مثل ما كان يحصل زمان اسياد يدخل البركان ويسحب شخصية لفل صغير بريشة ويكملو الغرفة ويلفل بجائزة الغرفة يعني حاجة جاية عكس قوانين اللعبة من انه البركان فردي ومن غير فريق وتم حلها بانك ما بتقدر تكون او تنضم لفريق وانت داخل البركان.
    الساحل طريقة ذكية تستفيد من نظام توزيع الخبرة الموجود داخل اللعبة اللي يكفل خبرة اعلى لاول شخص يضرب الوحش + ينقص الوحش اكتر نقاط صحته فهذا ذكاء من اللاعبين ويستحقو عليه الاشادة من الشركة الام لانهم فهمو اللعبة لدرجة يطلعو بطريقة مثل هذه.
    بالنسبة لك الوصول للمستوى عالى 150 يكون هو المتعة لكن بالنسبة للبعض الذين قدمت لهم اللعبة مؤخرا لكى ينضموا من اصدقائى و اخبرتهم عن متعة المغامرة التى نعيشها فى محاولة الوصول للفل او مستوى عالى و كان من سوء حظهم انهم انضموا للعبة فى فى الاصدار الاخير (ليس السيرك ) الذى قبلة و لم يلبثوا 4 شهور حتى احترافوا و اصبحوا لفل 150 و عندها شعروا بملل و لم يجدوا المتعة فى ذلك ابدا و اعتزلوا و تركوا حسابتهم + من 2011 لما دخلت اللعبة كانت بشوف الناس كتير معاهم مرافقيين من فئة فريد كيوبي و مارد + المدمر و التنين و بالنسبة للزرقاء كانت مفضلة لدى الاختصاصات الحربية و السحرية للعلاج فقط و الاشهب كذلك لم تكن خيارا اجباريا لديهم و ما زال حتى الان المرافقيين الصيد المعالجون هم المفضلون بينما هناك ضرر قريب و سحري و دفاع غير مطلوب مثل باقى المرافقيين العادية قبل ظهور الصيد يا استاذ

0000The Black Hell0000

بطل مستكشف الصورة الرمزية megaT
    Thumbs Up/Down
    Received: 8/0
    Given: 10/0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Divel0warier مشاهدة المشاركة
    بالنسبة لك الوصول للمستوى عالى 150 يكون هو المتعة لكن بالنسبة للبعض الذين قدمت لهم اللعبة مؤخرا لكى ينضموا من اصدقائى و اخبرتهم عن متعة المغامرة التى نعيشها فى محاولة الوصول للفل او مستوى عالى و كان من سوء حظهم انهم انضموا للعبة فى فى الاصدار الاخير (ليس السيرك ) الذى قبلة و لم يلبثوا 4 شهور حتى احترافوا و اصبحوا لفل 150 و عندها شعروا بملل و لم يجدوا المتعة فى ذلك ابدا و اعتزلوا و تركوا حسابتهم + من 2011 لما دخلت اللعبة كانت بشوف الناس كتير معاهم مرافقيين من فئة فريد كيوبي و مارد + المدمر و التنين و بالنسبة للزرقاء كانت مفضلة لدى الاختصاصات الحربية و السحرية للعلاج فقط و الاشهب كذلك لم تكن خيارا اجباريا لديهم و ما زال حتى الان المرافقيين الصيد المعالجون هم المفضلون بينما هناك ضرر قريب و سحري و دفاع غير مطلوب مثل باقى المرافقيين العادية قبل ظهور الصيد يا استاذ
    نفس الرد اللي رديت بيه على saw113 انا قريت كل الموضوع وبعد كده كتبت ردي

اما بالنيبة لانهم وصلو 150 في 4 شهور هذا يعني انهم من نفسهم حاولو يلفلو بشكل سريع مشو لمنزل او اشترو ضفادع ونحلة وبما انهم لاعبين جدد ما اظن قدرو على سعرهم يعني انت ساعدتهم او شخص آخر فالغلط يقع عليه.
    لو عاوزهم يستمتعو باللعبة مثل ما انت بتحكي وتقول دا السبب خليهم يلعبوها من غير اي تدخلات خارجية لا مرافق قوي ولا دروب ولا مساعدة بالمال من اي شخص.
    في اللعبة لا يزال هناك طريق التلفيل القديم وبالمناسبة كل ما اكون عاوز اتذكر الماضي بعمل شخصية جديدة والعب بيها اسابيع حتى اقدر اتخصص التخصص الاول ما بستخدم الهدايا الجديدة. فالهدية موجودة لمساعدة اللي يبي يلفل سريع لو ما عاوز تلفل سريع لا تستخدمها, فقط بهذه البساطة.
    عندي شخصية اسياد الان عندها كل الهدايا ما استخدمت منهم ولا واحدة فقط كل اللي صرفته 3 مثبتات نشاط اللي يعطوهم لك وقت تكمل مهام جزيرة المتدربين عندي فريق دائم اسمه مدرسةقديمة بضم فيه اصحابي من زمن دخلنا اللعبة وقت نكون عاوزين نرجع بالذاكرة لاول ايام.
    اما بالنسبة لانك بتجد ناس كتير عندهم مرافقين فريد دول ناس بشحنو نقاط ممكن انت مثلهم مما دخلت لفل 1 تشحن 1000ن وتشتري مرافق كفو الامر ليس بالصعوبة دي فاللعبة هذه P2W (Pay to Win) يعني اللي يشحن نقاط اكتر حيكون عده دروب اعلى وهذه الحقيقة انا بلعب من 3 سنين وما حصل شحنت نقاط قبل كده وعادي جدا يجي شخص مسجل باللعبة من شهر وشاحن 10الف نقطة ودروبه فريد يقتلني فمشكلة انه مما دخلت تشوف ناس كتيرة عندهم مرافقين هذا ما سبب لغضبك لو عاوز تبقى مثلهم اشحن نقاط مثلهم.
    اما بالنسبة لانو الصيد المعالج مطلوب اكثر دي مش عاوزة فهيم عشان يعرف ليه يا استاذ -_-

رجعت من الاعتزال بعدما أصبحت اللعبة تتحسن اخيرا
    الشخصيات:
    MegaT
    YourKnight (الأساسي حاليا)
    KuroMegaT
    الكل في أرغوث ^_^

بطل مقاتل
    Thumbs Up/Down
    Received: 8/2
    Given: 5/0
    أخي بص على تخصص تاني وشوف في التدريب كيف شكله
    المدرع تانك عنده أعلى دم وأعلى دفاع + صد وصد ممتاز

ومع ذلك عدلوا ع التخصص خلوه يوصل سرعته بدون أي بفات +300 وضرر ع الأقل 15 ألف
    ويمكن مهارات الضرر الجماعي عنده هي الأفضل مابين كل التخصصات

أما الجارح فلايوجد عنده مهارات ضرر أبدا لو فتح مهارة الضرر اللي عنده مش هيقدر يفتح تبادل القوى

وهي مهراة نوبة على أي حال فهو مفيش عنده غير صعقة واحدة مش زي المتربص عنده صعقتين يقدر يعتمدر عليهم

اللعب بيه ممل لبعض الأشخاص لأنه كل اللي بيعمله في التدريب هو انه يسعف مرافقينه !!

بطل مستكشف الصورة الرمزية XxMo7mEdxX
    Thumbs Up/Down
    Received: 7/14
    Given: 7/8
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Divel0warier مشاهدة المشاركة
    الجارح خارق يا حبيبى فى التدريب ببفات عادية يستطيع التدريب فردى فى كيوبيكالا بدون اهتمام لأى شيىء انا جربت اختصاص الجارح و اعرف عنه كل شيىء +ما فائدة النمط او متعة النمط اساسا اقول من جديد عندى شخصية جارح 153 كل اللى بيحتاجة هو دفاع قوى بس و لا يقلق حيال اى شيىء اخر و التسليح لو +14 من قنابل المرافقيين يمكنة التخلص من اى مكعب من مكعبات كيوبيكالا + بفاتة الخارقة المرافق اللاهب بالذات و علاجة للمرافق كيف كل هذا يا حبيبى انا امير نبال لفل 161 مسلح+18 هزمت كثيرا فى الميدان و المبارزات على ايدي ذلك الاختصاص اين العدل هنا و هناك من لا يحب التنميط و لا افهم اين المتعة فى ذلك الهبل

شكلك ديماً بتموت علي ايد جارح منمط ههه

النمط قصة لن و لم يفهمها الا من يلعب اللعبة بجد

و علي كلامك اي احد ذو سلاح 20+ يقتل مرافق الجارح ال2 و في الاخر الجارح يعمل ايه ^^؟ يضربو بالترس هههههههه

يا اخي انت مش فاهم حاجة .. التدريب بكيوبيكالا سهل جدا .. مش محتاج حاجة

سؤال انت متعقد منو جدااا و واضح ده عليك

ليه المرافقين مش بيموتو بسرعه بكيوبيكا مثل النبال ؟؟

المرافق الصيد يعتدمو اكتر شئ علي التفادي ... تفادي الضفدع بتاعي يوصل 1300+405 محسن 2 بس ..

تقريبا التفادي ده زينة تبع زينة الميدان صح هههههههه

غير كده الضفدع لما تصيب فيه ضربات الكيوبي بكيوبيكالا تلاقيه ينقص فوق 7 الف دم زي اي اختصاص اخر ..

و درعه 8+ نادر ... عادي ....

+ نفسي افهم ليه الجارح معقدك كده ..؟

متحول جارح و خليك بحسابك الجارح و قول اانا اقوي شخص باللعبة هههههه

والله يجيلك مدرع ولا سيد حكماء يضربك صقيع تروح فيها هههههههههههه

المهم الجارح ضعيف قوته بالمرافقين بس اما الجارح نفسو ضعيف .....

و يا ريت تفهمني ...

و زي ما قلت لك عدل اسم موضوعك و قول ليه الجارح مظلوم عن باقي الاختصصات

ﻟ̲ــطــﺂ̲ﻟ̲ـﻣ̲ــﺂ̲ ږقــصــﺗ̲ ﻋﻟ̲ــيے ﺟ̅ﭦﭦ ﺂ̲ﻟ̲ﺂ̲ﺳ̲ـۆﺩ̲ ڳـﻟ̲ﺂ̲بـــﺂ̲
    ﺗ̲حَـﺳ̲ـبـ
    بـږقـصــﮬ̲̌ﮧﺂ̲ أﻧ̲ﮬ̲̌ﮧﺂ̲ ﺗ̲ﻋﻟ̲ـۆ ﻋﻟ̲يے أﺳ̲ـيــﺂ̲ﺩ̲ﮬ̲̌ﮧﺂ̲
    ۆﻟ̲ڳﻧ̲ ﺗ̲بـقـيـے
    ﺂ̲ﻟ̲ﺂ̲ﺳ̲ــۆﺩ̲ ﺂ̲ﻟ̲ﺂ̲ﺳ̲ــۆﺩ̲ﺂً̲ ۆ ﺂ̲ﻟ̲ڳﻟ̲ﺂ̲بـ ڳـﻟ̲ﺂ̲بــﺂً̲

بطل مستكشف الصورة الرمزية rappelzmanager
    Thumbs Up/Down
    Received: 299/374
    Given: 4/0

حياكم الله جميعا

كل الشكر صديقنا الغالي
    Divel0warier على مشاركتنا أفكارك ومحبتك لأمل الشعوب

وشكرا لجميع الأعضاء على تفاعلهم في الموضوع

سأختصر الرد وأجيبك أن ما يخص تلفيل الساحل ومرافقي الصيد وجوائز دعم اللاعبين

كافة هذه النقاط تحت الدراسة والتطوير الدائم من قبنا كإدارة ومن قبل المطورين

اطمأن صديقي .. أمل الشعوب دائماً إلى الأفضل بوجودكم وجهودكم ومحبتكم

دمتم جميعاً برعاية الله وحفظه

بطل مستكشف
    Thumbs Up/Down

Cool

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة megaT مشاهدة المشاركة
    نفس الرد اللي رديت بيه على saw113 انا قريت كل الموضوع وبعد كده كتبت ردي

اما بالنيبة لانهم وصلو 150 في 4 شهور هذا يعني انهم من نفسهم حاولو يلفلو بشكل سريع مشو لمنزل او اشترو ضفادع ونحلة وبما انهم لاعبين جدد ما اظن قدرو على سعرهم يعني انت ساعدتهم او شخص آخر فالغلط يقع عليه.
    لو عاوزهم يستمتعو باللعبة مثل ما انت بتحكي وتقول دا السبب خليهم يلعبوها من غير اي تدخلات خارجية لا مرافق قوي ولا دروب ولا مساعدة بالمال من اي شخص.
    في اللعبة لا يزال هناك طريق التلفيل القديم وبالمناسبة كل ما اكون عاوز اتذكر الماضي بعمل شخصية جديدة والعب بيها اسابيع حتى اقدر اتخصص التخصص الاول ما بستخدم الهدايا الجديدة. فالهدية موجودة لمساعدة اللي يبي يلفل سريع لو ما عاوز تلفل سريع لا تستخدمها, فقط بهذه البساطة.
    عندي شخصية اسياد الان عندها كل الهدايا ما استخدمت منهم ولا واحدة فقط كل اللي صرفته 3 مثبتات نشاط اللي يعطوهم لك وقت تكمل مهام جزيرة المتدربين عندي فريق دائم اسمه مدرسةقديمة بضم فيه اصحابي من زمن دخلنا اللعبة وقت نكون عاوزين نرجع بالذاكرة لاول ايام.
    اما بالنسبة لانك بتجد ناس كتير عندهم مرافقين فريد دول ناس بشحنو نقاط ممكن انت مثلهم مما دخلت لفل 1 تشحن 1000ن وتشتري مرافق كفو الامر ليس بالصعوبة دي فاللعبة هذه P2W (Pay to Win) يعني اللي يشحن نقاط اكتر حيكون عده دروب اعلى وهذه الحقيقة انا بلعب من 3 سنين وما حصل شحنت نقاط قبل كده وعادي جدا يجي شخص مسجل باللعبة من شهر وشاحن 10الف نقطة ودروبه فريد يقتلني فمشكلة انه مما دخلت تشوف ناس كتيرة عندهم مرافقين هذا ما سبب لغضبك لو عاوز تبقى مثلهم اشحن نقاط مثلهم.
    اما بالنسبة لانو الصيد المعالج مطلوب اكثر دي مش عاوزة فهيم عشان يعرف ليه يا استاذ -_-
    صدق او لا تصدق لم يحتاجوا اى مساعدة كانت او اى شيىء من المنزليين لفلهم انا زودتهم بالمعلومات و فهمتهم كيف يكونون اقوياء عن طريق الجيب او عن طريق الاسلحة و الاحجار و غيرها من المعلومات ثم صنعوا كل شيىء بأنفسهم الجيب و الاسلحة و ساعدهم المثبتت كثيرا و لم يختر اى احد فيهم تخصصات البرارى لانها فى نظرهم غبية تعتمد على المرافق و المساعدة الوحيد التى قد قدمتها لهم هى فى مهمات لفل 126 و 130 و 138 حتى احترافوا

0000The Black Hell0000

بطل مستكشف
    Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة XxMo7mEdxX مشاهدة المشاركة

شكلك ديماً بتموت علي ايد جارح منمط ههه

النمط قصة لن و لم يفهمها الا من يلعب اللعبة بجد

و علي كلامك اي احد ذو سلاح 20+ يقتل مرافق الجارح ال2 و في الاخر الجارح يعمل ايه ^^؟ يضربو بالترس هههههههه

يا اخي انت مش فاهم حاجة .. التدريب بكيوبيكالا سهل جدا .. مش محتاج حاجة

سؤال انت متعقد منو جدااا و واضح ده عليك

ليه المرافقين مش بيموتو بسرعه بكيوبيكا مثل النبال ؟؟

المرافق الصيد يعتدمو اكتر شئ علي التفادي ... تفادي الضفدع بتاعي يوصل 1300+405 محسن 2 بس ..

تقريبا التفادي ده زينة تبع زينة الميدان صح هههههههه

غير كده الضفدع لما تصيب فيه ضربات الكيوبي بكيوبيكالا تلاقيه ينقص فوق 7 الف دم زي اي اختصاص اخر ..

و درعه 8+ نادر ... عادي ....

+ نفسي افهم ليه الجارح معقدك كده ..؟

متحول جارح و خليك بحسابك الجارح و قول اانا اقوي شخص باللعبة هههههه

والله يجيلك مدرع ولا سيد حكماء يضربك صقيع تروح فيها هههههههههههه

المهم الجارح ضعيف قوته بالمرافقين بس اما الجارح نفسو ضعيف .....

و يا ريت تفهمني ...

و زي ما قلت لك عدل اسم موضوعك و قول ليه الجارح مظلوم عن باقي الاختصصات

لحظة لحظة انا بقتل مرافق واحد من مرافقيين الجارح يقوم الاخر يقوم بعمله و يقتلنى بالقنابل + و لما بينقص المرافق دم 7 الاف على اساس ان الجارح لا يقدر ان يسعفة مثلا ولا اية؟؟؟؟ + لماذا احول جارح يا اخى انا بكره البرارى كلها اكرهاااااااااااا لماذا اجبر على تغيير اختصاصى يكفينى انى جربتة فى احد الشخصيات هذا كافى ثم لا الحكماء نفسة يهزم على ايد الجارح فى المبارزات الميدان حكماء معى فى الفريق اتذكر جيدا انه كلما ينتعش من جديد لا يأخذ ثوانى و يتسدح بقنبلة

0000The Black Hell0000

صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123