DonnieDarko Vs Fury .. تأديب واحتلال الأعماق - الصفحة 3
صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 21 إلى 30 من 38

الموضوع: DonnieDarko Vs Fury .. تأديب واحتلال الأعماق

بطل مهاجم
    Thumbs Up/Down
    Received: 26/0
    Given: 0/0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blackangelhd مشاهدة المشاركة
    هههههه لا تسوى فيها محقق
    هههههههههه هههههههههههه قسم لك بالله فطست ضحك من لما سمعت انكم تقولوا زيرف هوا ليفر
    ههههههههه و تقولوا فيوري مقنعة؟
    تى انتم مش عارفين مين انت بحد ذاتك
    لا دب مو فيصل انا خالد هههههههههه لا دب انا مو نايس انت عبلة xD
    هههههههههههه هههههههههههه فيوري تضحك عليك يا غبو
    ههههههه خليهم يضحكون عليك اكثر لانك تعمل من نفسك اضحوكة امل جيوب
    ما قلت لى؟
    تقول فيوري مقنعة ولا تبى تاخد دور ليفر ؟
    ههههههههههههههههههه للعلم أنت أدنى مستوى من ليفر ما فيك تكتب كلمة صح
    هههههه فلا تحاول تصير ليفر دبة صعب الدور عليك!
    دور عبلة ماشى معك اكثر ههههههه هههههههههههه عمكم حشركم هنا
    لا تحاول تحتك مع عمك تراك مجرد جرد رافع مواضيع حين امل جيوب ها ههههه قول انك مطفر وكلامك كله مبني على فاضي هههه اجل عاملى فيها مطنوخ وعامل فيها كفو من ورا شاشه هههههه خلك برزقك وارفع مواضيعهم اكتر يمكن يحن فار بول ويعطيك نقاط هههههه

0 Not allowed! Not allowed!

بطل مهاجم
    Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gp7ahmed3 مشاهدة المشاركة
    بسم الله نبدا بالقزف ههههه
    الفيديو فال بمعني الكلامة اول شئ الجزء الاول واضح جدا انك قصو من فيديو طويل واصل الفيديو ده كان فى خبرة مضاعفة و الهطف دوني ضل يصيح فى الإعلان هيكتور محجوز الى تحالف يا اهي تالم وقتها اتفق الصامت و توم هوك حرمان حلف يا اي تالم بالكامل فى ظل وجود رأسهم بيست و مسلح و الانتقام و حرموهم يمها من التدرب على هيكتور طول وقت البف 5 او 6 ساعات متواصلة توم و الصامت ينزلو يقتلو هيكتور و يحشروهم فى الثقب

الجزء الثاني جزء أيضا مقصوص + لخبطة محدش عارف بيضرب فين

الجزء الثالث واضح جدا و باين واتحدي دوني ينكر اللى رح اقولو ده بشرط يحلف ان اللى رح اقولو ما حصل
    أولا - كان يدرب مسطول + دوني الصامت نزل شرد مسطول 2-0 وضل زومبي جه دوني اكلها 4-2 ورجعو يجددو
    ثانيا - لما جددو رجع ليهم الصامت مسطول اكلها 1-0 وضل زومبي دوني 3-1 وقال برب تجديد
    ثالثا - وده الشئ اللى ظاهر شوية الوحيد رجعم الاتنين اول 5 او 6 سدحات لجوني على الصامت الصامت ما ادالو وجه و بيكمل على هيكتور بدا الصامت يلعب معاه هو و مسطول و دوني بيصور و يقول راس براس ازاي عاوز أفهم وانتم 2 ضدوو حتى لو كان دوني كان يمسك محظم المسكات للصامت ده برضو كان بسبب ان الراجل عارف انهم 2 بيضربو ولا كان الوضع اختلف على ما أظن وأنصح بمشاهدت الفيديو اتش دي

اخر شئ لو عاوز تكتب عنوان صح للفيديو قول بقول صدق على سبيل المثال دعس الصامت بواسطة مسطول +دوني
    نبدأ بلقصف مو قزف هههه لما عارف انهم اتنين عليه ليش ما رحت فزعت لهم امممم مسلك ومطفر اكيد هههه برا موضوع ي حشره منتدى ههههه

بطل مقدام
    Thumbs Up/Down
    Received: 205/17
    Given: 26/4
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bofdarkal مشاهدة المشاركة
    لا تحاول تحتك مع عمك تراك مجرد جرد رافع مواضيع حين امل جيوب ها ههههه قول انك مطفر وكلامك كله مبني على فاضي هههه اجل عاملى فيها مطنوخ وعامل فيها كفو من ورا شاشه هههههه خلك برزقك وارفع مواضيعهم اكتر يمكن يحن فار بول ويعطيك نقاط هههههه
    اوبا؟
    :3 مش طلبتك تحدى مو بذكر @@كم قلت لك نعطيك جنية تطلع ضدى
    كل هذا ههههههههه نقولك جنيات على حسابى و تقول مطفر؟ طيب مستلزمات على انا كمان ها تطلع ؟
    ههههههههههههههههههه بقول لك ريست مصورك وانت ادق موافق بمتربص حقك ي رافايل
    اوبا انفضحت يا ورع؟
    ههههههه هههههههههههه هههههههههههه لا تنكر نفسك مثل امك > عبلة
    #اجحد_فديتك هههههههههه نعرفوك مين بوسط الف > حشرة اقول ويش سالفة شخصية بنت عاملها ؟ والله ما بذكر ويش قال ريست تقريباااا غسق
    هههههههههه هههههههههههه يام فضيحة يا شيخ صح؟
    ههههههه بمناسبة رفع مواضيع@@
    ويش حرق دمك؟
    اها هههههههههههههههههه تبي ليفر بول يعطيك 50ن على رفع مواضيع؟
    للاسف ليفر بول ما يقبل > باصحاب شخصية بنت ههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه
    تحب ريست ينزل مقطع عليك تبع (موافق) بمتربص ؟
    ههههههههههه
    #صيح_يا دجاجة
    ههههههه ما نعطى محشورين ضغط اكثر ما هم مضغوطين هه هعععععع
    قال شو قال انا ريست يا شيخ انت اضحك في كمثل ذكاء طربان فعلا!
    هههههههه منور دب
    لا تذكر سيرة > خالك يا شخصية بنت xD وانت فاهم وش معنى خال هههههه هههههههههههههههههه هههه ههههههه ههههههه ككككككك كككككككككككككك
    زيد انبح دب برب يا بدوى

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    Received: 1/1
    نبدأ بلقصف مو قزف هههه لما عارف انهم اتنين عليه ليش ما رحت فزعت لهم امممم مسلك ومطفر اكيد هههه برا موضوع ي حشره منتدى ههههه
    انت جاي تسلك بس مش عارف
    والمهم برضو نستمر بالقزف هههههههه أحبها تكون ال ز بدل ال ص

انا حكاية اللى حصل بالتفاصيل وعايز دوني او مسطول ينكرون بشرط يحلفون
    +انا ما روحت علشان مش كونت أعرف ان دوني طلع زي نيجرودك منافق و كذاب و يقص فى المقاطع وينزل 2 ضدد 1 ويصور و يقول 1 ضدد 1
    تحياتي الشرقاوي

بطل مهاجم
    Thumbs Up/Down

Cool

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blackangelhd مشاهدة المشاركة
    اوبا؟
    :3 مش طلبتك تحدى مو بذكر @@كم قلت لك نعطيك جنية تطلع ضدى
    كل هذا ههههههههه نقولك جنيات على حسابى و تقول مطفر؟ طيب مستلزمات على انا كمان ها تطلع ؟
    ههههههههههههههههههه بقول لك ريست مصورك وانت ادق موافق بمتربص حقك ي رافايل
    اوبا انفضحت يا ورع؟
    ههههههه هههههههههههه هههههههههههه لا تنكر نفسك مثل امك > عبلة
    #اجحد_فديتك هههههههههه نعرفوك مين بوسط الف > حشرة اقول ويش سالفة شخصية بنت عاملها ؟ والله ما بذكر ويش قال ريست تقريباااا غسق
    هههههههههه هههههههههههه يام فضيحة يا شيخ صح؟
    ههههههه بمناسبة رفع مواضيع@@
    ويش حرق دمك؟
    اها هههههههههههههههههه تبي ليفر بول يعطيك 50ن على رفع مواضيع؟
    للاسف ليفر بول ما يقبل > باصحاب شخصية بنت ههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه
    تحب ريست ينزل مقطع عليك تبع (موافق) بمتربص ؟
    ههههههههههه
    #صيح_يا دجاجة
    ههههههه ما نعطى محشورين ضغط اكثر ما هم مضغوطين هه هعععععع
    قال شو قال انا ريست يا شيخ انت اضحك في كمثل ذكاء طربان فعلا!
    هههههههه منور دب
    لا تذكر سيرة > خالك يا شخصية بنت xD وانت فاهم وش معنى خال هههههه هههههههههههههههههه هههه ههههههه ههههههه ككككككك كككككككككككككك
    زيد انبح دب برب يا بدوى
    ههههههههه حرقان اكيد هههههه وانا وش قلتلك على تحدى اشوف اسمك منشهر اطلعلك تبيني اطلع لى جرد منتدى صياح وهياط بس هههههههههههه.؟ لا وكمان مسلك ورافع مواضيع منتدى ههههههههههههههه واضح جنيات من كميه مقاطع اللى منزلها فيه هههههههههههههههه من ريست اه قصدك مقنعه كنتاكى تشان شوف كميه مقاطع اللى عليه وبعدها تكلم طنوخ موافقات انته وياه فار بول يصرف عليك مب علي ودليل انك قاعد ترفعله فى مقاطعه مو قلت انه مو كل واحد مش من فيوري هاك اعترفت بتفسك انك مسلك ورافع مواضيع هههههههههههههههههههههه لا حول مره غسق ومره متربص ومره جارح اتبتلك على شخصيه بس ههههههههههههههههههههههههه ه لا وكمان محسبني رافايل مسكين ههههههههههههههههههههههههه ههه واضح من مضغوط مقتبس ردى على سريع وهارب روح لى امك او ابوك فار بول يكملك راتب قله سيوله حق مرتب فى بلدي مازل مانزلت ههههههههههههههههههههههههه ههههههه واضح من بنت ي بنت اللى يقرقر ويهيط بلكلام بدون فعل خلك ترفع مواضيع قديمه متل شحات وخلك غاضب مازل ضربت انتقام تحرق فى داك مكان وانته فاهمنى ي جرده ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
    ههههههههههههههههههههههههه

التعديل الأخير تم بواسطة lilaaaaas ; 06-30-2017 الساعة 01:33 PM

بطل مهاجم
    Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gp7ahmed3 مشاهدة المشاركة
    انت جاي تسلك بس مش عارف
    والمهم برضو نستمر بالقزف هههههههه أحبها تكون ال ز بدل ال ص

انا حكاية اللى حصل بالتفاصيل وعايز دوني او مسطول ينكرون بشرط يحلفون
    +انا ما روحت علشان مش كونت أعرف ان دوني طلع زي نيجرودك منافق و كذاب و يقص فى المقاطع وينزل 2 ضدد 1 ويصور و يقول 1 ضدد 1
    تحياتي الشرقاوي
    واضح من اللى جاى يسلك داخل فى موضوع ضد صديقك وجاى مدرعم له وتدافع عنه ودليل حشرتك لما قلتلك ليش ما فزعلته ههههههههههههههههههههههههه ه مشكله حشرات منتدى والله ههههههههههههههه

بطل مقدام
    Thumbs Up/Down
    Received: 205/17
    Given: 26/4
    ههههههههه حرقان ي بنغالى اكيد هههههه وانا وش قلتلك على تحدى اشوف اسمك منشهر اطلعلك تبيني اطلع لى جرد منتدى صياح وهياط بس هههههههههههه.؟ لا وكمان مسلك ورافع مواضيع منتدى ههههههههههههههه واضح جنيات من كميه مقاطع اللى منزلها فيه هههههههههههههههه من ريست اه قصدك مقنعه كنتاكى تشان شوف كميه مقاطع اللى عليه وبعدها تكلم طنوخ موافقات انته وياه فار بول يصرف عليك مب علي ودليل انك قاعد ترفعله فى مقاطعه مو قلت انه مو كل واحد مش من فيوري هاك اعترفت بتفسك انك بنغالى مسلك ورافع مواضيع هههههههههههههههههههههه لا حول مره غسق ومره متربص ومره جارح اتبتلك على شخصيه بس ههههههههههههههههههههههههه ه لا وكمان محسبني رافايل مسكين ههههههههههههههههههههههههه ههه واضح من مضغوط مقتبس ردى على سريع وهارب روح لى امك او ابوك فار بول يكملك راتب قله سيوله حق مرتب فى بلدي مازل مانزلت ههههههههههههههههههههههههه ههههههه واضح من بنت ي بنت اللى يقرقر ويهيط بلكلام بدون فعل خلك ترفع مواضيع قديمه متل شحات وخلك غاضب مازل ضربت انتقام تحرق فى داك مكان وانته فاهمنى ي جرده ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههه بجد بنغالى ههههههههههههههههههههههههه
    :0
    روح طبيب شرعي دب
    هههههههههههه شكله من آثار كرة نار تبع ريست جاتك قرحة
    ليش ما تنزل ضدى :0 تعرف فرق بينى و بين شباب
    لا تخاف كرة نار نضربه لك اشر من ريست ههههههع و انشالله دكتور جهاز يجيب لك دواء
    اشوفك بعد رفض طلب طلعت مثل طربان عبولة؟
    ههههههه هههههههههههه يا قرقر كثير ويش تبى اكثر من تحدى @ هههههههههه هههههههههههه و تقول كلام ما يتقبله عقل اها فعلا هههههههههههه لانك يا رافايل شخصية اسعاف فقط!
    ههههه ههههههه هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه ولانك انت مهايطي فقط مو قد نمط هههههههههههه زيرف صورها فى شات كتيبتك بقولك صرت اضحك لدرجة دموع خرجت من عينى بسبب ضحك
    اقول لك زيادة على ذلك ههههههه انت ابن عبلة و عنتر فعلا
    ههههههه هههههههههههه شكله كانيكي حرقها لك هوا كمان هههههههههههه هههههههههههه ريست هوا كانيكي معاق انت دب ؟
    ههههههه وربى انت معاق عقليا
    يا مسكين واضح محروق مخليك كل ثانية تجيب سيرة خال > وتعرف معناها xDDD ههههههه ولا انت غبى ما تفهم؟
    بنسبة جحد ذات
    لا انت رافايل دوووب :0 حركات عبلة فى جحد ذات
    بلاش منها
    لا تجيب سيرة عمك هنا ولا بخلي ريست يرفع لك دقت موافق عليك ههههه فاهم يا ابن عبلة اقصد > شخصية بنت
    هههه عطيت وجهه لشكلك حرام فيها
    وقت تقعد قد كلامك و تحديات همس زيرف ولا ريست
    هذا لو استرجلت اصلا انت ههههههه هههههههههههه
    ما بعطى بتوع 2 دينار وجهه
    اتركك معا صياحك يا محروق
    جااانااااا

بطل مستكشف الصورة الرمزية TheDonne
    Thumbs Up/Down
    Received: 8/0
    Given: 2/0
    هههههههههههههه ايوه ايوه صح عليك انت وياه اطربني بصياحك

بطل مستكشف الصورة الرمزية TheDonne
    Thumbs Up/Down
    Received: 8/0
    Given: 2/0
    ههههههههههههه

المقاطع مقصوصة ؟! الصامت مغدور ؟! متجمعين عليه

هههههههههههههههه صيح صيح انت وياه

اولا المقاطع من بداية النمط مصورة والي يشوف البوفات الي علي كلها فل وقت ! وش معناه ذا يا متعلمين يا بتوع المدارس هههههههههه

والصامت محد خبطه على يده وقال له سوي عنتر وروح نمط هههههههه .. انا ودي اني كنت لحالي لان النتيجة ما بتتغير وبيزيد صياحكم بس عهههههههه .. مو قد النمط لا تنمط

حالة والله هههههههه

مالقوا بالذهب عيب قالوا بريقه يعمي العين

بطل مستكشف الصورة الرمزية 702
    Thumbs Up/Down
    Received: 4/1
    Given: 0/1
    [COLOR="#FFFFE0"]كفو وهاردلك للخصم

حاول تحسن مستواك ولاكن بالمناسبة اشوف السيطرة لك واضحة

[
    /COLOR]