موضوع التدريب (TitoX3)
صفحة 1 من 4 123 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 33

الموضوع: موضوع التدريب (TitoX3)

لاعب فضي الصورة الرمزية FaB1
    Thumbs Up/Down
    Received: 114/34
    Given: 31/33

موضوع التدريب (TitoX3)

السلام عليكـم ورحمة الله وبركـآته ..

تحياتي لكـل متابعين مواضيعي ضمن المنتدي .. واتمني ان يكـون الشرح مختصر وبسيط ..

1 - التلفيل من 1 ل 105-110 ..

*- باب القمر .. كـيفية التلفيل ! .. ظلال او مدرع او اي تخصص عنده جماعي ،، القاء المهاره علي الوحوش والهروب سريعا وهي طريقة ( استغلال التخصص ) بالتالي يجي الخبره كـامله للشخصيه الي تلفلها ..

2- المفقود / 3 - المـآس / 4 - قرقيس / 5 - القدمـآء اذا تطلب الأمر .. ومن بعدها تبدأ المهام ل 153 ..

2- التلفيل من 153 ل 160

مهام سراديب رتبه 2 ,, ثم طريقة ( استغلال التخصص ) ف زعيم الدهليز الأرمله او أرغوث أو بالور .. الخ

3- التلفيل من 160 ل 170 ..

يجب التسليح ان يكـون لا يقل عن +15 ، زينه سفكـ نادر ، جيب 6 ج الخ ، وكـل ما زاد كـان التلفيل اسرع وافضل
    الطريقه ( سراديب رتبه 1 ) .. طيب لو تسليحي اعلي اقدر ادرب فين ؟ .. لحد +22 ما تقدر تدرب غير سراديب 1 ، ولاكـن كـل ما زاد كـنت اسرع ف عدد
    الجولات والخبره والدروب .. طيب لو معايا نقاط وكـآش وعاوز الفل بسرعه اكـتر .؟ .. هتشوف مدرب كـفو يلفلكـ سحيقه ل 170 بس لازم يكـون موثوق وتدريبه كـويس

طيب حاليا انا وصلت 170 عاوز الفل 177 .. اولا مينفعش تروح تدرب ب +20 ولا 22 وتقول عاوز تلفل .. لان ده تضيع وقت .. طيب ايه الطرق الي انصح بيها ؟ .. التجاره والتجميع بابسط الدروب وللمساعده والتوضيح اكـتر هتلاقو الشرح ف ( موضوعي التجاره والتجميع والربح ف القسم هنا )

ازاي تبدأ تدريب وايه اقل دروب مطلوبه . ؟ .. تسليح +23 .. خواتم كـلها انفجار وحيويه اكـثر ارقام تقدر عليها .. فل زينه سفكـ فريد .. طيب ما ينفع زينه سفكـ نادر ؟ لا ماينفع .. لازم فريد .. طيب انا ممكن اجيب حجات اعوض الانفجار ؟ لا .. الانفجار والسفكـ بيختلفو من اداه لأداه ومن بف ل بف ومن معايره لمعايره .. الخ .... يعني 50 انفجار من الزينه احسن من انفجار + 80 معايره !

يبقي تسليح +23 -- فل زينه سفكـ فريد ،، خوذه 4 احجار مؤقته تزداد كـل شهر بحجر غيرانيت لا تقل عن +22 .. طيب نجيب حجرين ما تفرق كـثير ؟ لا ولله تفرق كـثير ولو وفرت ف حق كـم نقطه الحين راح تدفع اضعاف مضاعفه علي الجنيات وتعاني من نقص الدم ..

الاحجار سفكـ وحيويه .. وبلاها اختراعات بالله .. اي شئ ثاني يخرب خصايص مهمه .. الجيب 3 تنين +1 ،، اراميس 2 جيب دقه ،، و2 كـآست احطياتي تبدل معا الدقه لو دقتكـ تمام ..

نجي للاجمالي .. ( خوذه ميدوسا 4 احجار لا تقل عن 22 ،، فل زينه سفكـ فريد ،، تسليح + 23 ،، حذاء لا يقل عن +22 ،، قفاز لا يقل عن +22 ) اهم شئ الخوذه ثم الحذاء .. ثم التسليح والقفاز .. خواتم فل سفكـ وحيويه والشئ الوحيد الي كـآست يكـون القرط .. ( ترياق كـوجي ) مهم جداااا بالتدريب

لحين توصل لفل 177 لازم تكـون كـملت حق تسليح +25 و قفاز وحذاء وخوذه 24 .. وتكـون ف احسن حالاتكـ .. عشان تقدر تلفل لاي لفل فوق هيك

( رتبه 4 ) .. والتسليح القوي والاصدقاء المتميزين ..

يتواجب وجود 7 اعضاء +25 فل الفل .. واستغلال التخصص .. وتركـ الخبره كـآمله لشخصيه 1 .. وهذه الخبره تعد اقوي خبره ف اللعبه ويتواجب السرعه والتسليح القوي جدا جدا جدا ..

اتمني ان اكـون قد قدمت لكـم فكـره مفيده ومختصره .. وان شاء الله من خلالها تقدرو توصلو لاي لفل تبغونه

أيميلي الخاص للعبه علي الفيس بوكـ

Tito FaBraKa

جروبنا علي الفيس بوك

نجوم أمل الشعوب

Mr،Tito ..

ف رعـآية الله وحفظه ..
    .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ................................

عن أنس بن مالك قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : يتّبع الميت ثلاثة ، فيرجع اثنان ويبقى واحد : يتبعه أهله ، وماله ، وعمله ، فيرجع أهله وماله ، ويبقى عمله .

1 Not allowed! Not allowed!
    التعديل الأخير تم بواسطة FaB1 ; 08-29-2017 الساعة 03:53 PM

لاعب ذهبي الصورة الرمزية dede2001
    Thumbs Up/Down
    Received: 386/149
    Given: 811/145
    ننتظر فيديو الثقب صيد ب 50 ثانية

0 Not allowed! Not allowed!
    Take your dreams seriously

Do it with passion, or not at all

لاعب ذهبي الصورة الرمزية sayedlaik
    Thumbs Up/Down
    Received: 121/34
    Given: 116/166
    تحياتى فبركا

بس انا وصلت حسابى 178 بدون زينه سفك فريد وبتسليح +23 +22

مع تخريب تالم كلها ^^

الى بتقوله هوة الانسب والاسرع ^^ تحياتى على الموضوع ^^

.
    .
    .

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 1/0
    امممممممم شرح حلو بس مو ده الي كنت انتضرو انت قلت حتكشف سراماكن التدريب :/ ده انت قلتو قبل في بست عل الفيس

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 2/0
    شكرا لك اخي فابركا استمر ....

Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlaik مشاهدة المشاركة
    تحياتى فبركا

بس انا وصلت حسابى 178 بدون زينه سفك فريد وبتسليح +23 +22

مع تخريب تالم كلها ^^

الى بتقوله هوة الانسب والاسرع ^^ تحياتى على الموضوع ^^
    صديقي الغالي ،، انا ما قلت انه مستحيل ،، بس وقت اطول ،، وانا هنا اتكـلم عن سرعه واساس وتطوير بطريقه صحيحه ومفيده للوقت .. واحيكـ علي وصولكـ لهذا المستوي بدروبكـ هي

بطل مستكشف
    Thumbs Up/Down
    Received: 9/5
    Given: 0/0
    تيتو عجبني حق 7 اصدقاء لرتبة 4 وترك خبرة لواحد ههههههههههههههه
    تتكلم بجد !

Thumbs Up/Down
    .

التعديل الأخير تم بواسطة FaB1 ; 08-29-2017 الساعة 04:03 PM

Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 01everappelz مشاهدة المشاركة
    امممممممم شرح حلو بس مو ده الي كنت انتضرو انت قلت حتكشف سراماكن التدريب :/ ده انت قلتو قبل في بست عل الفيس
    السر هوا كـان سراديب رتبه 4 .. والي كـثير تسائلو كـيف تدرب رتبه 4 وهيا فاشله ! ،، وباخر الموضوع وضحت كـيفة طريقة التدريب

اما بشكـل عام .. ف انكـ تكـون مميز ف التدريب محتاج ممارسه ف مكـان ضعيف بالنسبه لشخصيتكـ اولا .. وبالتي تقدر تدرب بسهوله بعدين علي اي مكـان باللعبه ..

شكرا لمرورك

Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dark3life مشاهدة المشاركة
    شكرا لك اخي فابركا استمر ....
    عفوا صديقي اتمني ان يكـون قد نال اعجابكـ

1 Not allowed! Not allowed!

صفحة 1 من 4 123 ... الأخيرةالأخيرة