اندومي علي ال0 - الصفحة 2
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 11 إلى 19 من 19

الموضوع: اندومي علي ال0

بطل مستكشف
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/1
    Given: 0/1
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة triplesix مشاهدة المشاركة
    انا ما كنت قريت الكلام اللي مكتوب عالفيديو اصلا xD ولكن انا مسحت الفيديو عشان سيد قالي انك اتصلت و اعتذرت عشان خايف من القضيه والمحامي فانا صورته لعيون سيد و مسحته لعيون سيد و لا تتكلم عن اعمامك من ويدز xD تصبحو علي خير
    لا ي حبيبتي مسحتو غصب عنك والمشكله بين وبين سيد حليناها بالتراضي علشان عيب ندخل الاهل انما ولا محامي ولا قضيه ولا بطيخ يعني بس علشان عيب اتفقنا محدش يشتم انما تجيب اخبار مش عارف منين احب اقولك ثانكس ع الاب ي اندومي

0 Not allowed! Not allowed!

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 5/3
    فالاول والاخر الفتره الاخيره الكل عرفت تربيتك الواضحه من كلامك و من كلام اهلك مع السيد
    فهقول نفس الجمله اللي لو فهمتها مش هتكون رجب اللي بيتصرف عليه من واحد مش مصري قاعد فمصر وبرضو هو اللي بيصرف
    من لم يخاف الله توقع منه كل شي
    وانت لا دين ولا اخلاق ولا تربيه xD و مهما حاولت توصلي الحمدلله انا اعلي منك بكتير عشان كدا انت قاعد بتحاول توصل و عشان كدا انا مش حاطك فدماغي

بطل مستكشف
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/1
    فالاول والاخر الفتره الاخيره الكل عرفت تربيتك الواضحه من كلامك و من كلام اهلك مع السيد
    فهقول نفس الجمله اللي لو فهمتها مش هتكون رجب اللي بيتصرف عليه من واحد مش مصري قاعد فمصر وبرضو هو اللي بيصرف
    وانت لا دين ولا اخلاق ولا تربيه xD و مهما حاولت توصلي الحمدلله انا اعلي منك بكتير عشان كدا انت قاعد بتحاول توصل و عشان كدا انا مش حاطك فدماغي
    طب ي حبيبي انا عارف كم حاجه كنت هغلط نفس الغلطه واقول حجات ما تتقال بس اهو الواحد ميدخلش الاهل بجد بس لو هدخل الاهل انت اكتر واحد هتزعل المهم لقيت فلوس تجيب اندومي ولا ما معك؟

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    Given: 0/0
    احسن حل لك أنور طبلة عشان يرمي صورة الدعم الفني بوجهك لما سرقت واحد وثق فيك
    ممكن نحترم انك بيضت صورتك شوي بعدين لكن لا تسوي ملاك الحين لأن معدنك مبين جواك عشان كدا لا تلعب على حكاية الاخلاق لأن الكل يعرف اخلاقك الحقيقية كيف
    و شوف نفسك كيف متشعبط من كتيبة لكتيبة و تطبل لكتيبة الكل يعرفها حثالة

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ragab3092000 مشاهدة المشاركة
    طب ي حبيبي انا عارف كم حاجه كنت هغلط نفس الغلطه واقول حجات ما تتقال بس اهو الواحد ميدخلش الاهل بجد بس لو هدخل الاهل انت اكتر واحد هتزعل المهم لقيت فلوس تجيب اندومي ولا ما معك؟
    لو دخلت الاهل انا كمان عندي محامي و اقدر ارفع قضايا xd و وقتها لما تتصل تعتذر هفكرك انك بتعتذر عشان خايف مش عشان بالتراضي
    ولو خلناها فاللعبه فانت كل كلامك برا اللعبه اصلا و بخصوص الفلوس فالحمدلله فنعمه ورضا محدش بيصرف عليا
    مبجبش واحد من بلد تانيه يعيش معايا عشان يصرف عليا ويديني المصروف
    مهما حاولت انت واحد بيستني اللي بيصرف عليه عشان يعرف هيعمل ايه ده اخرك و بتحاول تنساه بأنك تلبسها لحد تاني

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    سمعت ان فيديو نزل عليا قلت اشوف امتا ده حصل
    لاقيت نمط انا عمري ما لعبته اصلا و فاكر ان وكيلي قالي انه لعب بحسابي نمط و الخ الكلام ده كان من شهور
    فا كفو عليك كسبت وكيلي اللي ماله فالنمط اصلا لو كان جاب قتله كنت هستغرب xD
    يلا افرح و تحياتي
    طيب وكيلك جاب مسكات و ماعرف يقتل لأن حسابك مصخرة بريالين على اساس لو انتا تلعب كنت بتجيب قتلات ؟ ههههه يمكن لو انك تلعب كنت بنتدق مخفية من اول 3_0 ذا الفرق الوحيد هههههههههههه

لورد بودي نسخة اندومية مقلدة هههه

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    بعلق على الفيديوو قبل ما انسى

نتيجة كويسة علمته الأدب في دقيقتين مسحت الساحل بوجهه ههههه احلى شي مسوي محترم لما تجلده
    احلى همسة : كدا بضيع جنيات على الفاضي وعععع ههههههه اعطوه جنيات ياجماعة عيب تخلو واحد مش لاقي ياكل اندومي يدور جنيات كدا ههههه كتيبته مش عارفة تصرف عليه

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    ومننساش ان برضو حاولتو تطردوني من ويدز و برضو قالو ميوزك قاعد غصب عنكم واللي مش عاجبه يروح xD
    انتو بتحاولو بقالكو سنين و مش عارفين والله الموضوع مضحك انت لسه واخد الموضوع جد انا واخده ضحكxD

بطل فتي
    Thumbs Up/Down
    انا ما كنت قريت الكلام اللي مكتوب عالفيديو اصلا xD ولكن انا مسحت الفيديو عشان سيد قالي انك اتصلت و اعتذرت عشان خايف من القضيه والمحامي فانا صورته لعيون سيد و مسحته لعيون سيد و لا تتكلم عن اعمامك من ويدز xD تصبحو علي خير

الموضوع انتهي يا جامعه واحنا الاتنين اعتزرنا لبعض احترام للاهل وكلانا اخطانا وغلطنا ف بعض

موضوع كان هويصل لقضايا ف اللعبه وحجات كتير وانهينا الموضوع احتراما للاهل

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12